Az internet hatása a szolgáltató cégek marketingtevékenységére

Szerzők

  • Edit Bányai PTE KTK GTI Marketing Tanszék

Absztrakt

Az információs technológia fejlődése nagymértékben hozzájárul a szolgáltatások globalizációjához, új innovatív szolgáltatások kialakulásához és elterjedéséhez. Célom annak megértése és megismerése, hogy hogyan használják a hagyományos szolgáltató cégek az internetet, és mennyiben változtatja meg marketingtevékenységüket az új online közeg. A cikk terjedelmi korlátja a legfontosabb aspektusok kiemelésére ad lehetőséget. A téma jelentőségét alátámasztja a Grove és szerzőtársai (2003) által végzett érdekes és sajátos kutatás, melyben a világ tíz legelismertebb és leghitelesebb szolgáltatásmarketing-szakértőjét kérdezték a jövőben várható legfontosabb kutatási irányok felől. A szakértők egyöntetűen besorolták a témakörök közé az internet és az elektronikus kereskedelem hatásának vizsgálatát.

Downloads

Megjelent

2019-10-14

Hogyan kell idézni

Bányai, E. (2019) „Az internet hatása a szolgáltató cégek marketingtevékenységére”, Marketing & Menedzsment, 42(2), o. 18–25. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/541 (Elérés: 4 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szolgáltatásmarketing

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>