Ismét a marketing információs rendszerről
Absztrakt
Az információk vállalati gazdálkodásban betöltött szerepét ma már senki sem vitatja. Szükség van pontos, naprakész, megbízható információkra az üzleti életben és azon kívül is, mindennapjainkban. A piaci szereplők számának, tapasztalatainak gyarapodásával az üzleti döntések kockázata, illetve kockázatérzékelése is növekszik. A kockázatok csökkentése érdekében a vállalkozók, vezetők megbízható információk beszerzésére törekednek - a racionalitás és a gazdaságosság határán belül természetesen. Felértékelődnek a stabil információforrások. A fentiek igazságtartalmának megkérdőjelezése nélkül is egyetérthetünk azonban Tasi László véleményével: „A Vállalati Információs Rendszer (VIR) megteremtése ma még nem napi szükséglet, de tankönyvi anyag, és talán néhol már »divat« is."