The impact of internet on the marketing activity of service companies

Authors

  • Edit Bányai PTE KTK GTI Marketing Tanszék

Abstract

Az információs technológia fejlődése nagymértékben hozzájárul a szolgáltatások globalizációjához, új innovatív szolgáltatások kialakulásához és elterjedéséhez. Célom annak megértése és megismerése, hogy hogyan használják a hagyományos szolgáltató cégek az internetet, és mennyiben változtatja meg marketingtevékenységüket az új online közeg. A cikk terjedelmi korlátja a legfontosabb aspektusok kiemelésére ad lehetőséget. A téma jelentőségét alátámasztja a Grove és szerzőtársai (2003) által végzett érdekes és sajátos kutatás, melyben a világ tíz legelismertebb és leghitelesebb szolgáltatásmarketing-szakértőjét kérdezték a jövőben várható legfontosabb kutatási irányok felől. A szakértők egyöntetűen besorolták a témakörök közé az internet és az elektronikus kereskedelem hatásának vizsgálatát.

Downloads

Published

2019-10-14

How to Cite

Bányai, E. (2019) “The impact of internet on the marketing activity of service companies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(2), pp. 18–25. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/541 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Service marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>