Food Product Labels and Health-Conscious Consumer Behaviour
Abstract
A magyar lakosság egészségi állapota - minden túlzás nélkül állítható - elkeserítő. A szakemberek véleménye egy dologban mindenféleképpen megegyezik: a korábban büszkén emlegetett magyar konyha, a táplálkozási szokások nem kis részben bűnösek ebben. A probléma természetesen rendkívül összetett és a kialakult helyzetért (magas halálozási arányszám, gyakori szív-, érrendszeri és rákos megbetegedések, nagyon sok elhízott ember stb.) nemcsak táplálkozási szokásaink „felelősek", bár domináns szerepük nem vitatható.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Horváth, Ágnes (2019) “Food Product Labels and Health-Conscious Consumer Behaviour”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(6), pp. 53–56. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2042 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Agromarketing