Female/Male Roles in TV Commercials

Authors

  • Ágnes Hofmeister Tóth BKE Marketing Tanszék
  • Erzsébet Malota BKE Marketing Tanszék

Abstract

Kutatásunk célja a magyar lakosság attitűdjeinek feltérképezése a reklámokban szereplő férfi-női szerepekre vonatkozóan. Habár ezt a témakört már sokszor kutatták egyetemi professzorok az USA-tól Új-Zélandig, ez az első alkalom, hogy a témát Magyarországon egy reprezentatív kutatás keretében vizsgáltuk. Az első megkérdezés ebben a témakörben 1996-ban volt, ahol pécsi és budapesti közgazdaságtan hallgatók körében végeztünk felmérést (Hofmeister-Törőcsik 1996). A kutatás eredmé­nyeit az 1996-os milánói konferencián ismertettük.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Hofmeister Tóth, Ágnes and Malota, E. (2019) “Female/Male Roles in TV Commercials”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(2), pp. 53–58. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1973 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

PR and Ads

Most read articles by the same author(s)