Problems of Quality, Satisfaction and Loyalty Measurement, and Their Effects on Profitability
Abstract
Az egyre élesebbé váló piaci versenyben a cégek számára már nemcsak az új fogyasztók megszerzése a tét. A jelenlegi körülmények között döntő fontosságúvá válik, hogy meglévő fogyasztóikat megtartsák és lehetőleg hosszú távon lojálissá tegyék. A minőség, az elégedettség és a lojalitás a modern marketing kulcsfogalmaivá váltak, azonban ezek mérése - különösen a szolgáltatóiparban - számos megválaszolatlan kérdéssel szolgál. E tanulmány a mérések problémáit veszi sorra, és szót ejt a fent említett fogalmak jövedelmezőségre gyakorolt hatásáról.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Hetesi, E. (2019) “Problems of Quality, Satisfaction and Loyalty Measurement, and Their Effects on Profitability”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(5), pp. 42–50. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1459 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Service management