A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémái a szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre

Szerzők

  • Erzsébet Hetesi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing-Menedzsment Tanszék

Absztrakt

Az egyre élesebbé váló piaci versenyben a cégek számára már nemcsak az új fogyasztók megszerzése a tét. A jelenlegi körülmények között döntő fontosságúvá válik, hogy meglévő fogyasztóikat megtartsák és lehetőleg hosszú távon lojálissá tegyék. A minőség, az elégedettség és a lojalitás a modern marketing kulcsfogalmaivá váltak, azonban ezek mérése - különösen a szolgáltatóiparban - számos megválaszolatlan kérdéssel szolgál. E tanulmány a mérések problémáit veszi sorra, és szót ejt a fent említett fogalmak jövedelmezőségre gyakorolt hatásáról.

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Hetesi, E. (2019) „A minőség, az elégedettség és a lojalitás mérésének problémái a szolgáltatásoknál, és azok hatása a jövedelmezőségre”, Marketing & Menedzsment, 37(5), o. 42–50. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1459 (Elérés: 13 július 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szolgáltatás menedzsment