A marketingorientáció dolgozói megítélése a közüzemi szervezeteknél (II. rész)
Absztrakt
Az előző számban egy regionális interjús felmérés eredményeit ismertettük a hazai közüzemi szolgáltatók marketingtevékenységének kialakulásáról és annak vezetői megítéléséről. Jelen tanulmányban az interjús felmérések tapasztalatait felhasználva két olyan cégnél végzett kérdőíves felmérés eredményeit elemezzük, ahol a marketingegység előkelő helyet foglal el a szervezeti hierarchiában, és ahol a dereguláció várható következményeivel már most számolnak az érintett szervezetek.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Hetesi, E. (2019) „A marketingorientáció dolgozói megítélése a közüzemi szervezeteknél (II. rész)”, Marketing & Menedzsment, 35(3), o. 68–74. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1710 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix