Problems of Quality, Satisfaction and Loyalty Measurement, and Their Effects on Profitability

Authors

  • Erzsébet Hetesi Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing-Menedzsment Tanszék

Abstract

Az egyre élesebbé váló piaci versenyben a cégek számára már nemcsak az új fogyasztók megszerzése a tét. A jelenlegi körülmények között döntő fontosságúvá válik, hogy meglévő fogyasztóikat megtartsák és lehetőleg hosszú távon lojálissá tegyék. A minőség, az elégedettség és a lojalitás a modern marketing kulcsfogalmaivá váltak, azonban ezek mérése - különösen a szolgáltatóiparban - számos megválaszolatlan kérdéssel szolgál. E tanulmány a mérések problémáit veszi sorra, és szót ejt a fent említett fogalmak jövedelmezőségre gyakorolt hatásáról.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Hetesi, E. (2019) “Problems of Quality, Satisfaction and Loyalty Measurement, and Their Effects on Profitability”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(5), pp. 42–50. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1459 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Service management