Vegetable and fruit consuming and the growing family

Authors

  • Dénes Pecze Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing Tanszék
  • Géza Székely Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing Tanszék

Abstract

A kutatás és a tanulmány központi kérdése, hogy mennyi zöldséget és gyümölcsöt fogyaszt valaki egyedül és egy többtagú háztartásban, vajon az egyedülállók többet vagy kevesebbet fogyasztanak, mint a különböző családok tagjai? Növekszik, vagy csökken a fejenkénti fogyasztás a család növekedésével? Hogyan alakulnak étkezési szokásaink, ha olyan fontos dolgok történnek életünkben, mint a családalapítás és a család növekedése. Célunk az volt, hogy bemutassuk a különbségeket a zöldséges gyümölcsfogyasztásban, ha a háztartásban egyedül élnek, és ha többen, külön szempontként figyelve a többszemélyes háztartásban az egy főre jutó fogyasztás változását a család növekedésével.

Downloads

Published

2019-11-12

How to Cite

Pecze, D. and Székely, G. (2019) “Vegetable and fruit consuming and the growing family”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(4), pp. 37–48. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1128 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

Food marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>