Zöldség-, gyümölcsfogyasztás és a család növekedése

Szerzők

  • Dénes Pecze Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing Tanszék
  • Géza Székely Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing Tanszék

Absztrakt

A kutatás és a tanulmány központi kérdése, hogy mennyi zöldséget és gyümölcsöt fogyaszt valaki egyedül és egy többtagú háztartásban, vajon az egyedülállók többet vagy kevesebbet fogyasztanak, mint a különböző családok tagjai? Növekszik, vagy csökken a fejenkénti fogyasztás a család növekedésével? Hogyan alakulnak étkezési szokásaink, ha olyan fontos dolgok történnek életünkben, mint a családalapítás és a család növekedése. Célunk az volt, hogy bemutassuk a különbségeket a zöldséges gyümölcsfogyasztásban, ha a háztartásban egyedül élnek, és ha többen, külön szempontként figyelve a többszemélyes háztartásban az egy főre jutó fogyasztás változását a család növekedésével.

Downloads

Megjelent

2019-11-12

Hogyan kell idézni

Pecze, D. és Székely, G. (2019) „Zöldség-, gyümölcsfogyasztás és a család növekedése”, Marketing & Menedzsment, 38(4), o. 37–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1128 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Élelmiszermarketing