A zöldség és gyümölcs fogyasztásának, valamint fogyasztói megítélésének alakulása 1989 és 2001 között
Absztrakt
A tanulmány célja a zöldség és gyümölcsfogyasztás alakulásának, valamint legfontosabb jellemzőinek ismertetése Magyarországon 1989 és 2001 között. A fő szempont az elfogyasztott mennyiség, az ezen cikkekre költött pénzösszeg, illetve a fogyasztás gyakorisága. Taglaljuk a termékek fogyasztói megítélését és annak viszonyát a fogyasztáshoz. A mérés problematikája, a különböző kutatások módszertanai egy külön aspektusát képezik a munkának.
Downloads
Megjelent
2019-12-07
Hogyan kell idézni
Székely, G. és Pecze, D. (2019) „A zöldség és gyümölcs fogyasztásának, valamint fogyasztói megítélésének alakulása 1989 és 2001 között”, Marketing & Menedzsment, 37(6), o. 35–48. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1448 (Elérés: 22 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Élelmiszermarketing