A bor mint PR-ajándék

Szerzők

  • Orsolya Nagy KÉE Marketing Tanszék
  • Géza Székely KÉE Marketing Tanszék

Absztrakt

A hagyományos definíció szerint a PR marketingkommunikációs tevékenység, amelynek során a szervezet arra használja fel az eseményeket, hogy beszéljen vagy beszéltessen magáról. A PR útján a gazdálkodószervezet emberi kapcsolatokat épít, mozgat és fejleszt. A PR az adott vállalkozás számára kedvező társadalmi és politikai környezetet épít ki és tart fenn. Része a tájékozódás és tájékoztatás, a magatartás-koordinálás és kapcsolattartás.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Nagy, O. és Székely, G. (2019) „A bor mint PR-ajándék”, Marketing & Menedzsment, 31(1), o. 76–78. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2256 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>