Changes of Vegetable and Fruit Consumption as well as Customer Opinion Between 1989 and 2001
Abstract
A tanulmány célja a zöldség és gyümölcsfogyasztás alakulásának, valamint legfontosabb jellemzőinek ismertetése Magyarországon 1989 és 2001 között. A fő szempont az elfogyasztott mennyiség, az ezen cikkekre költött pénzösszeg, illetve a fogyasztás gyakorisága. Taglaljuk a termékek fogyasztói megítélését és annak viszonyát a fogyasztáshoz. A mérés problematikája, a különböző kutatások módszertanai egy külön aspektusát képezik a munkának.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Székely, G. and Pecze, D. (2019) “Changes of Vegetable and Fruit Consumption as well as Customer Opinion Between 1989 and 2001”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(6), pp. 35–48. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1448 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
Food marketing