Lapvásárlót, olvasót vagy releváns fogyasztót vegyenek?
Kulcsszavak:
sajtópiac, médiafogyasztás, mutatószámok, mérésAbsztrakt
A lappiac szereplőinek egy szűkülő piacon, csökkenő fogyasztási mutatók (olvasottság) mellett kell megőrizniük a versenyképességüket, ami stratégiai szempontból óriási kihívást jelent. A médiumtípusok közötti és a szektoron belüli versenyben éppen ezért még hangsúlyosabbá válik, hogy a médiatervezés során a lapokról megbízható adatok álljanak rendelkezésre, illetve a döntéshozók ismerjék és megfelelően értelmezzék a rendelkezésre álló mutatószámokat. A cikk elsősorban ez utóbbihoz nyújt támpontot, és az ehhez kapcsolódó kihívásokra hívja fel a figyelmet.
Downloads
Megjelent
2019-10-10
Hogyan kell idézni
Vogl, A. (2019) „Lapvásárlót, olvasót vagy releváns fogyasztót vegyenek?”, Marketing & Menedzsment, 44(2), o. 32–40. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/460 (Elérés: 9 október 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kommunikáció és média