Kiállítói vásárprofilok elemzése az agrárgazdaságban

Szerzők

  • Levente Varga Debreceni Egyetem Agrár- és Gazdálkodástudományok Centruma Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési Kar Gazdálkodástudományi Intézet Kereskedelem és marketing tanszék

Kulcsszavak:

kiállítás, vásár, kiállítók, vonzáskörzet, klaszterelemzés

Absztrakt

Van-e különbség a kiállítás és a vásár között? Mennyire lehet elkülöníteni őket a mezőgazdasági tematikájú rendezvények esetében? Mi a magyarázata a kiállítások számbeli csökkenésének az elmúlt évtizedben? Mi a kiállítók fő célja? Hogyan jellemezhetjük őket? Ezekre a kérdésekre kapunk választ a tanulmányból, amely 2005 és 2010 között négy vásáron, öt alkalommal végzett megkérdezés eredményeit tartalmazza magyar és lengyel kiállítások kiállítói struktúrájára vonatkozóan.

Downloads

Megjelent

2019-10-02

Hogyan kell idézni

Varga, L. (2019) „Kiállítói vásárprofilok elemzése az agrárgazdaságban”, Marketing & Menedzsment, 46(4), o. 57–65. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/379 (Elérés: 26 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrárkiállítások, események