Prezentációs technikák a Kölni Bútoripari Szakvásáron

Szerzők

  • Zsolt Győrfi Budapesti Vállalkozásfejlesztési Központ

Absztrakt

Internationale Möbelmesse néven, minden év elején kerül megrendezésre a kölni nemzetközi bútorkiállítás és szakvásár, amely több évtizede a világ bútorgyártásának legnevesebb szakmai bemutatkozása és megmérettetése. A kiállítás alkalmat ad arra, hogy a nagyközönség is bepillanthasson a bútorok tervezési és készítési munkáiba, tájékozódjon a minőségi követelmények fejlődéséről, sőt információt kapjon a divatirányzatokról. Az idei vásár tapasztalata, hogy egyre nagyobb teret hódít az egyedi tervezésű és készítésű bútorok gyártása. Különösen a fa és a fém kombinációjára épülő bútorok bemutatkozása volt jellemző, hiszen a precíziós fémmegmunkálási technológiák megjelenésével és fe lfejlődésével a fém bútor-kiegészítőkkel szinte bármilyen alakzatot és rögzítési módot meg lehet valósítani.
     Az alábbi cikkben a kiállítók marketingkommunikációs eszköztárát tekintjük á t A felmérés módszere on-spot analízis, a vizsgált minta egyedszáma hagyományos bútorok esetén 99, stílbútoroknál szintén 99, az avantgarde bútorok esetén pedig 74 kiállító volt. A vásáron összesen közel ezerötszáz kiállító vett részt, tehát
a mintavétel a standok mintegy 20 %-ára terjedt ki.

Downloads

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Győrfi, Z. (2019) „Prezentációs technikák a Kölni Bútoripari Szakvásáron”, Marketing & Menedzsment, 32(1), o. 65–66. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2204 (Elérés: 30 május 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix