Milyen mértékben teljesíthető egy játékalapú matematikai eszközkészlettel a kerettanterv?
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2016.2.1.4.Kulcsszavak:
játékalapú matematikatanulás, kerettantervi megfelelésAbsztrakt
A Pécsi tudományegyetemen működő Tanárjelöltek Szakkollégiumának kutatócsoportja a matematika és természettudományok tanításának-tanulásának megújulási lehetőségeit kutatja. Ennek keretében egy konkrét, létező, kipróbált játékalapú eszközkészletet vizsgáltunk (Lapot kérünk!), abból a szempontból, hogy vajon milyen mértékben tematizálja, mozgósítja azokat a kompetencia-elemeket, tudományterületi elemeket, amelyeket a hatályos kerettanterv előír a matematikai kompetenciák területén 1-4. osztályig. A cél annak kiderítése volt, hogy vajon egy játékalapú eszközrendszer képes-e – s ha igen, akkor milyen mértékben – lefedni egy
előíró jellegű kerettanterv követelményeit.
Letöltések
Downloads
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.