Ugrás a fő tartalmi részhez
Ugrás a főmenübe
Ugorjon a folyóiratról részhez
Ugorjon az aktuális számra
Ugrás az oldal lábrészéhez
Open Menu
Tudásmenedzsment
Aktuális
Archívum
Információk
Információk
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Adatvédelmi nyilatkozat
Kapcsolat
Keresés
Regisztráció
Bejelentkezés
Információk
Társadalom-és művelődéstudományi periodika
Aktuális szám
Évf. 25 szám 2. (2024): Tudásmenedzsment
Megjelent:
2024-12-31
Teljes szám
PDF
Szerkesztői előszó
Katalin Varga
4
PDF
Tudásmenedzsment
A SAP bevezetési projektmenedzsment és a tudásmenedzsment rendszer elemeinek összefüggései
Krisztina Inczédy, Tímea Juhász
6-17
PDF
A laboratóriumtól a civil társadalomig
Az adatműveltség felnőtté válása
Tibor Koltay
18-26
PDF
Neveléstudomány
Milyen iskoláról álmodnak a diákok és a tanárok?
Az 5.-8. évfolyamos pécsi diákok és tanárok meglátásai az ideális iskolával kapcsolatban
Anikó Szekér-Mihon
28-45
PDF
Az állampolgári nevelés és a társadalmi innováció kapcsolata
Eszter Anna Nyúl
46-61
PDF
"A gyerekek művelődésével törődni kell"
Claudia Farkas, K.
62-72
PDF
Cserkészek, leventék, kisdobosok és úttörők
Az iskolán kívüli ifjúságnevelés a Horthy-, a Rákosi- és a Kádár-korszakban
Richárd Bércesi
73-99
PDF
Konfliktuskezelési stratégiák a felsőoktatásban lévő hallgatók körében
Nóra Péntek
100-116
PDF
Értékválasztások a Pécsi Tudományegyetem hallgatói körében
Zoltán Grünhut, Ákos Bodor
117-137
PDF
Kultúra - közművelődés
Kiállításbeli digitális alkalmazások kiértékelése
Egy egyetemi pilot projekt tanulságai
Zsófia Ruttkay, Judit Bényei, Ágnes Erzsébet Mácsai, Anett Kőhalmi
139-153
PDF
A jogszabályi és intézményrendszeri változások hatása Nagykanizsa közművelődésére a rendszerváltástól napjainkig
Alexandra Kománovics
154-174
PDF
Az "ötágú síp" fél sípja
Magyar irodalmi élet és kultúraközvetítési törekvések Horvátországban
Ákos Németh
175-190
PDF
Pincehelyi pille
Egy 20. századi viselet a 21. században
Iván Zádori, Zsolt Nemeskéri, József Kriston-Vízi, Tamás Kis-Pongrácz
191-207
PDF
Recenziók
Recenzió Koller Inez Zsófia (szerk.): „Játsszunk komolyan! Módszertani tanulmányok a társadalmi érzékenyítés területén” című tanulmánykötetéről
Bálint Borbándi
209-211
PDF
Recenzió Máté Gábor: Szétszórt elmék / a figyelemhiány-zavar új gyógymódja című kötetéről
Éva Löwe
212-218
PDF
Az összes folyóiratszám megtekintése