Milyen lesz a XXI. század elejének élelmiszerfogyasztója?

Szerzők

  • Béla Gaál FM-AMC Kft.

Absztrakt

A Promar International Strategic Marketing Business Consultancy tekintélyes angol cég részletes prognózist készített arról, hogy milyen lesz az előttünk álló évtitzed új típusú fogyasztója és ennek alapján ad stratégiai útmutatást az élelmiszergyártóknak, kereskedőknek és marketingszakembereknek. Az FM AMC közreműködésével a tanulmány összefoglalója elkészült és hozzáférhetővé vált minden érdeklődő szakember számára.

Downloads

Megjelent

2019-12-19

Hogyan kell idézni

Gaál, B. (2019) „Milyen lesz a XXI. század elejének élelmiszerfogyasztója?”, Marketing & Menedzsment, 32(4), o. 51–55. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2016 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Agrármarketing