Üzleti díj - üzleti hatás
Absztrakt
Általában véve a díjak életünk és tevékenységünk valamely területén felmutatott kivételes eredményeket jutalmazzák. A teljesítmény - legyen az akár gazdasági, tudományos (szellemi), vagy szociális jelentőségű - végső soron mindig a társadalom fejlődését szolgálja. Ám, vajon hogyan ítélik meg azon üzleti díjakat, melyek nem konkrét műveket (pl. irodalmi, zenei), vagy bizonyos időszakban megélt eseményekhez köthető magatartásmintákat (pl. Béke Nobel Díj) jutalmaznak, hanem a manapság egyre nehezebben mérhető üzleti teljesítményeket hasonlítanak össze?
Downloads
Megjelent
2019-11-01
Hogyan kell idézni
Bauer, A. (2019) „Üzleti díj - üzleti hatás”, Marketing & Menedzsment, 41(6), o. 76–84. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1215 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Szponzoráció és PR