Thinking on marketing and teaching marketing theory
Abstract
Jelen tanulmány rámutat arra, hogy kettősség van jelen a marketingismeretek terén, amit az elmélet és gyakorlat kettősségének lehet (némileg leegyszerűsítve) interpretálni, s aminek megvannak a következményei a marketing (felső)oktatására is. Amellett érvel, hogy a marketing hagyományosnak tekinthető, funkcionális, tevékenységközpontú, illetőleg menedzserszemléletű (mindösszesen: gyakorlati orientációjú) oktatását célszerű kiegészíteni a marketingről való gondolkodás oktatásával is. A többlépcsős (bolognai típusú) oktatási rendszer logikájába az első lépcsőben - az alapképzésben - nem fér bele a marketingelmélet oktatása, arra a mesterszintű programokban és a doktori programokban van lehetőség.
Downloads
Published
2019-10-13
How to Cite
Fojtik, J. (2019) “Thinking on marketing and teaching marketing theory”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(5-6), pp. 82–90. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/495 (Accessed: 22 December 2024).
Issue
Section
Marketing and management education