A szolgáltatás fogalmának marketingszempontú értelmezése

Szerzők

  • Edit Bányai JPTE Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Absztrakt

A mindennapokban szolgáltatás alatt valamilyen, a kényelmünk érdekében végzett tevékenységet értünk - kiszolgálnak bennünket de ma már elterjedten használják a szót a szorosan vett személyi szolgáltatásokon kívül az egész oktatási, népművelési, egészségügyi szektorra, az államigazgatásra, a különféle társadalmi jellegű tevékenységekre; ide sorolják a kereskedelmet, a vendéglátást, idegenforgalmat, pénzügyi és biztosítási rendszert.

Downloads

Megjelent

2019-12-02

Hogyan kell idézni

Bányai, E. (2019) „A szolgáltatás fogalmának marketingszempontú értelmezése”, Marketing & Menedzsment, 29(2), o. 49–53. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2474 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

--

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>