A marketing concept of services

Authors

  • Edit Bányai JPTE Közgazdaságtudományi Kar Marketing Tanszék

Abstract

A mindennapokban szolgáltatás alatt valamilyen, a kényelmünk érdekében végzett tevékenységet értünk - kiszolgálnak bennünket de ma már elterjedten használják a szót a szorosan vett személyi szolgáltatásokon kívül az egész oktatási, népművelési, egészségügyi szektorra, az államigazgatásra, a különféle társadalmi jellegű tevékenységekre; ide sorolják a kereskedelmet, a vendéglátást, idegenforgalmat, pénzügyi és biztosítási rendszert.

Downloads

Published

2019-12-02

How to Cite

Bányai, E. (2019) “A marketing concept of services”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(2), pp. 49–53. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2474 (Accessed: 24 November 2024).

Issue

Section

--

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>