Marketing Orientation of Firms in Building Industry
Abstract
A gyáripari tömegtermeléssel foglalkozó ágazatok marketing tevékenységéről sokat lehet hallani, olvasni. De mi a helyzet az építőiparban? Miben különbözik a létesítmények piaca a tömegtermékek piacától? Hogyan értelmezik az építőipar menedzserei a marketinget? Szükség van-e az építőiparban marketingre? A Budapesti Projekt Marketing Műhely célul tűzte ki, hogy segít az építőipari cégeknek a piachoz való alkalmazkodásban, a marketingszemlélet elterjesztésében, megismertetésében. Kutatásaink célja, hogy megismerjük az építő ipar mai helyzetét, pozícióját, szemléletbeli változásait.
Downloads
Published
2019-12-02
How to Cite
Pollák, G. and Veres, Z. (2019) “Marketing Orientation of Firms in Building Industry”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 29(6), pp. 34–41. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2286 (Accessed: 27 November 2024).
Issue
Section
Agricultural Marketing