Marketing Organisations and Business Relations in the Agribusiness

Authors

  • Nándor Komáromi Szt. István Egyetem GTK Marketing Intézet
  • János Papp Szt. István Egyetem GTK Marketing Intézet

Abstract

Kutatási témánk előzménye a VISION-2000 II. konferencián közölt tanulmány, amelyben a marketingfunkciók szervezeten kívüli megjelenésének elvi alapjait fogalmaztuk meg. Megpróbáltunk választ adni az alábbi alapvető kérdésekre:
- Meddig terjed ki az agrobusiness?
- Mit kell értenünk marketingszervezeteken?
Tanulmányunk alapján meghatároztuk főbb vizsgá­lati szempontjainkat, amelyekre empirikus kutatásaink épülhettek. Az intézményrendszer elemeit kapcsolódó tanulmányában Lehota az alábbi módon csoportosította: 1. Piaci intézmények és szervezetek. 2. Állami intézmények és szervezetek. 3. Kisegítő intézmények és szervezetek. Ezen utóbbi csoporton belül jelennek meg a marketingszervezetek, amelyek szerepére jelenlegi tanulmányunk koncentrál.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Komáromi, N. and Papp, J. (2019) “Marketing Organisations and Business Relations in the Agribusiness”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 35(5-6), pp. 19–22. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1783 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Hungarian Marketing Workshops's Conference 2001