Stratégia és kultúra
Absztrakt
A társadalmi környezet jellegzetes csoportját alkotó kulturális hatások magukba foglalják mindazokat az értékeket, eszméket, attitűdöket, amelyeket homogén társadalmi csoportok adnak át egymásnak generációkon át. Ezen értékeket létrehozhatják és közvetíthetik az iskolák, az egyházak, a pártok, a család, a vállalkozások, az intézményi rendszer, s ugyanakkor eredhetnék a hagyományokból, a társadalmi és gazdasági örökségből. Ma a felgyorsult világ következményeként ez az átadás már nem olyan egyszerű s magától értetődő, mint fél évszázaddal ezelőtt, ám mindenképpen lezajlik és lényeges terület.
Downloads
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Józsa, L. (2019) „Stratégia és kultúra”, Marketing & Menedzsment, 35(1), o. 8–10. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1637 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketing Konferencia