A marketingstratégiák készítésének jellegzetes problémái

Szerzők

  • László Józsa Nyugat-Magyarországi Egyetem Marketing tanszék

Absztrakt

A gazdaság szereplői körében folyamatosan jelen van a vágy, hogy a jövőt, a változásokat, a vállalkozások életútját kiszámíthatóvá tegyék. Ennek megfelelően a tervezés napjainkra a vállalkozások lényeges területévé vált, mivel kiderült, hogy az üzleti siker sokszor a jó tervezés következményeként alakulhat ki. A tervezés javíthatja a cég piaci pozícióit, elősegítheti az optimális üzleti fejlődést, egységes, integrált problémakezelést eredményezhet, segítheti a célok megvalósításának ellenőrzési folyamatát és hozzájárulhat a szervezet rugalmasságának megőrzéséhez.

Downloads

Megjelent

2019-12-10

Hogyan kell idézni

Józsa, L. (2019) „A marketingstratégiák készítésének jellegzetes problémái”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 3–6. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1536 (Elérés: 23 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing és stratégia

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>