A portfolió - technikák alkalmazása a stratégiai tervezésben

Szerzők

  • László Józsa Veszprémi Egyetem Közgazdaságtani Intézet

Absztrakt

Az 1960-as évektől az üzleti egységek, illetve a termékek piaci pozíciójának elemzésére terjedtek el az ún. portfolió modellek, amelyek általában megpróbálják híven tükrözni a szervezet jelenlegi erőforrásainak hatására kialakuló piaci pozíciót, a vállalkozás jelenlegi teljesítményéi, erősségeit, s legyőzendő gyengeségeit.

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Józsa, L. (2019) „A portfolió - technikák alkalmazása a stratégiai tervezésben”, Marketing & Menedzsment, 34(4), o. 4–10. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1749 (Elérés: 19 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketing Műhelyek