Stratégia és kultúra

Szerzők

  • László Józsa Nyugat-Magyarországi Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

A társadalmi környezet jellegzetes csoportját alkotó kulturális hatások magukba foglalják mindazokat az értékeket, eszméket, attitűdöket, amelyeket homogén társadalmi csoportok adnak át egymásnak generáció­kon át. Ezen értékeket létrehozhatják és közvetíthetik az iskolák, az egyházak, a pártok, a család, a vállalkozások, az intézményi rendszer, s ugyanakkor eredhetnék a hagyományokból, a társadalmi és gazdasági örökségből. Ma a felgyorsult világ következményeként ez az átadás már nem olyan egyszerű s magától értető­dő, mint fél évszázaddal ezelőtt, ám mindenképpen lezajlik és lényeges terület.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Józsa, L. (2019) „Stratégia és kultúra”, Marketing & Menedzsment, 35(1), o. 8–10. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1637 (Elérés: 20 április 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Konferencia