A business marketing egyes kérdései a távközlési piacon

Szerzők

  • Zoltán Veres Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar; Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar
  • Edit Zsoldosné Porkoláb Matáv

Absztrakt

Cikkünkben a szervezetközi (business) marketing egyes alaptételeit illusztráljuk olyan piaci problémakörben, ahol azok teljesen releváns módon nyilvánulnak meg. Célunk a konkrét üzletági szituáció megjelenítése mellett az volt, hogy ráirányítsuk a figyelmet a szervezeti piac marketingfeladatainak újszerű megközelítésére. A szervezetközi marketing modellek nehezen nyernek teret a klasszikus fogyasztói marketing mellett, pedig alkalmazásuk nélkülözhetetlen a vállalati vevőkör sikeres megtartásában.

Downloads

Megjelent

2019-12-07

Hogyan kell idézni

Veres, Z. és Zsoldosné Porkoláb, E. (2019) „A business marketing egyes kérdései a távközlési piacon”, Marketing & Menedzsment, 37(4), o. 50–55. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1473 (Elérés: 22 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 > >>