Questions of Business Marketing in Telecommunication Market

Authors

  • Zoltán Veres Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar; Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai Kar
  • Edit Zsoldosné Porkoláb Matáv

Abstract

Cikkünkben a szervezetközi (business) marketing egyes alaptételeit illusztráljuk olyan piaci problémakörben, ahol azok teljesen releváns módon nyilvánulnak meg. Célunk a konkrét üzletági szituáció megjelenítése mellett az volt, hogy ráirányítsuk a figyelmet a szervezeti piac marketingfeladatainak újszerű megközelítésére. A szervezetközi marketing modellek nehezen nyernek teret a klasszikus fogyasztói marketing mellett, pedig alkalmazásuk nélkülözhetetlen a vállalati vevőkör sikeres megtartásában.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Veres, Z. and Zsoldosné Porkoláb, E. (2019) “Questions of Business Marketing in Telecommunication Market”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(4), pp. 50–55. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1473 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

M&M mix

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>