Produktív tanulás – interpretációk
DOI:
https://doi.org/10.15170/AR.2017.3.1-4.6.Kulcsszavak:
tanulás, produktív tanulás, produktivitásAbsztrakt
Jelen írás a produktivitás, a produktív tanulás értelmezési kereteit, megközelítésmódjait vázolja fel a válogatott források és a fejlesztői tapasztalatok alapján. Érzékeltetni kívánja azt, hogy a produktív tanulásnak komoly gyökerei vannak, ugyanakkor a jelen oktatásában, felsőoktatásában, s a különböző intézményekben (netán intelligens tanulószervezetekben) való – igényként, ígéretként, lehetőségként, hiányként, kritikus pontként számba vehető – kiteljesedése/kiteljesítése mit sem veszít aktualitásából.
Letöltések
Downloads
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.