Produktív tanulás – interpretációk

Szerzők

  • Bárdossy Ildikó

DOI:

https://doi.org/10.15170/AR.2017.3.1-4.6.

Kulcsszavak:

tanulás, produktív tanulás, produktivitás

Absztrakt

Jelen írás a produktivitás, a produktív tanulás értelmezési kereteit, megközelítésmódjait vázolja fel a válogatott források és a fejlesztői tapasztalatok alapján. Érzékeltetni kívánja azt, hogy a produktív tanulásnak komoly gyökerei vannak, ugyanakkor a jelen oktatásában, felsőoktatásában, s a különböző intézményekben (netán intelligens tanulószervezetekben) való – igényként, ígéretként, lehetőségként, hiányként, kritikus pontként számba vehető – kiteljesedése/kiteljesítése mit sem veszít aktualitásából.

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Downloads

Megjelent

2022-08-03

Hogyan kell idézni

Bárdossy, I. (2022). Produktív tanulás – interpretációk. Autonómia és Felelősség Neveléstudományi Folyóirat, 3(1-4), 105–110. https://doi.org/10.15170/AR.2017.3.1-4.6.