Személyes kommunikáció interkulturális kontextusban
Absztrakt
A sikeresség feltétele a mindennapi életben, de szakmai, üzleti tevékenységünk során is, hogy helyes és hatékony kommunikációt folytassunk: vagyis a másik fél a lehető legpontosabban azt hallja, értse, olvassa, amit szándékunkban állt közölni vele. Ehhez esetenként nekünk is további kiegészítő jelzéseket kell küldenünk, illetve törekednünk kell a „zajszint” csökkentésére, hogy elérjük a szándékolt és ténylegesen értelmezett üzenet valóságtartalmának lehető legteljesebb egybeesését.
Downloads
Megjelent
2019-10-29
Hogyan kell idézni
Dankó, L. (2019) „Személyes kommunikáció interkulturális kontextusban”, Marketing & Menedzsment, 38(6-1), o. 86–95. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/850 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Kommunikációs gazdálkodás