A termelővállalati értékesítés stratégiai dimenziói

Szerzők

  • László Dankó Miskolci Egyetem Marketing Intézet Nemzetközi Marketing Tanszék

Absztrakt

Az értékesítési stratégia a termelő/szolgáltató vállalat marketing stratégiájának részeként ad választ arra, hogy a cég kinek és hogyan adja el termékeit, azokat milyen módon juttatja el a végső felhasználóhoz, vagy fogyasztóhoz.
Az értékesítési stratégia így az értékesítési csatornára (értéklánc) és a fizikai elosztásra (logisztika), valamint a tagok kapcsolatrendszerére vonatkozó disztribúciós döntésekhez kínál megoldási módozatokat.

Downloads

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Dankó, L. (2019) „A termelővállalati értékesítés stratégiai dimenziói”, Marketing & Menedzsment, 36(3), o. 14–21. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1553 (Elérés: 29 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing és stratégia