Magyar vállalati marketingaktivitás a Kárpátok Eurorégióban

Szerzők

  • László Dankó Miskolci Egyetem Marketing Tanszék

Absztrakt

Ebben a cikkben a magyarországi vállalatok eurorégiókba irányuló marketingaktivitásának stratégiai kérdéseit tekintem át. Módszertani alapokat az angolszász szakirodalomból gyűjtöttem, gyakorlati tapasztalataimat az elmúlt nyolc évben végzett kutatási és vállalkozási tevékenységem során szereztem.

Downloads

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Dankó, L. (2019) „Magyar vállalati marketingaktivitás a Kárpátok Eurorégióban”, Marketing & Menedzsment, 33(5), o. 27–32. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1885 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketing Műhelyek