Interkulturális (cross-culture) marketing: válasz a szociokulturális különbözőségekre

Szerzők

  • László Dankó Miskolci Egyetem, Marketing Tanszék

Absztrakt

A marketing, általános gazdasági tevékenységként, az a folyamat, amely a társadalom tagjainak: egyéneknek és szervezeteknek a szükséges termékeket és szolgáltatásokat biztosítja. Mint ilyen, a marketing átlépi a földrajzi s politikai határvonalakat, ahogyan a kereslet is dinamikus és nem ismer határokat.

Downloads

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Dankó, L. (2019) „Interkulturális (cross-culture) marketing: válasz a szociokulturális különbözőségekre”, Marketing & Menedzsment, 34(2), o. 52–56. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1820 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix