Strategic dimensions of the sales management at manufacturing companies

Authors

  • László Dankó Miskolci Egyetem Marketing Intézet Nemzetközi Marketing Tanszék

Abstract

Az értékesítési stratégia a termelő/szolgáltató vállalat marketing stratégiájának részeként ad választ arra, hogy a cég kinek és hogyan adja el termékeit, azokat milyen módon juttatja el a végső felhasználóhoz, vagy fogyasztóhoz.
Az értékesítési stratégia így az értékesítési csatornára (értéklánc) és a fizikai elosztásra (logisztika), valamint a tagok kapcsolatrendszerére vonatkozó disztribúciós döntésekhez kínál megoldási módozatokat.

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Dankó, L. (2019) “Strategic dimensions of the sales management at manufacturing companies”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(3), pp. 14–21. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1553 (Accessed: 27 November 2024).

Issue

Section

Marketing és strategy