Personal communication in interculturai context

Authors

  • László Dankó Miskolci Egyetem Marketing Intézet Nemzetközi Marketing Tanszék

Abstract

A sikeresség feltétele a mindennapi életben, de szakmai, üzleti tevékenységünk során is, hogy helyes és hatékony kommunikációt folytassunk: vagyis a másik fél a lehető legpontosabban azt hallja, értse, olvassa, amit szándékunkban állt közölni vele. Ehhez esetenként nekünk is további kiegészítő jelzéseket kell küldenünk, illetve törekednünk kell a „zajszint” csökkentésére, hogy elérjük a szándékolt és ténylegesen értelmezett üzenet valóságtartalmának lehető legteljesebb egybeesését.

Downloads

Published

2019-10-29

How to Cite

Dankó, L. (2019) “Personal communication in interculturai context”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(6-1), pp. 86–95. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/850 (Accessed: 28 November 2024).