A termékfejlesztés szervezeti formái és a vállalati kultúra
Absztrakt
A tanulmány a termékfejlesztés szervezeti megoldásainak lehetőségeit tekinti át. A termékfejlesztés koordinálása hagyományos és marketing-szemléletű modelljeinek összehasonlításából indul ki. Felvázolja a folyamat funkcionális és holisztikus megközelítésének lényegét, ami a szekvenciális illetve a párhuzamos fejlesztésnek ad teret. Részletesen bemutatja a termékfejlesztés formális szervezeteit és informális szerepköreit. Végül a fejlesztési folyamat sikere és a vállalati kultúra összefüggéseit elemzi.1
Downloads
Megjelent
2019-12-19
Hogyan kell idézni
Vágási, M. (2019) „A termékfejlesztés szervezeti formái és a vállalati kultúra”, Marketing & Menedzsment, 32(4), o. 59–65. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2018 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
M&M mix