Organizational forms of product development and the company culture

Authors

  • Mária Vágási Budapesti Műszaki Egyetem (TTTK, Közgazdaságtan Tanszék)

Abstract

A tanulmány a termékfejlesztés szervezeti megoldásainak lehetőségeit tekinti át. A termékfejlesztés koordinálása hagyományos és marketing-szemléletű modelljeinek összehasonlításából indul ki. Felvázolja a folyamat funkcionális és holisztikus megközelítésének lényegét, ami a szekvenciális illetve a párhuzamos fejlesztésnek ad teret. Részletesen bemutatja a termékfejlesztés formális szervezeteit és informális szerepköreit. Végül a fejlesztési folyamat sikere és a vállalati kultúra összefüggéseit elemzi.1

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Vágási, M. (2019) “Organizational forms of product development and the company culture”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(4), pp. 59–65. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2018 (Accessed: 24 November 2024).

Issue

Section

M&M mix