Theory and practice of mystery shopping survey

Authors

  • Árpád Ferenc Papp-Váry Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • Edina Kosztka Harsányi János Főiskola Gazdálkodási Szak

Abstract

A szolgáltatóipar fejlődésével egyre inkább előtérbe kerül (ha nem válik rövidesen elsőszámú módszerré) a mystery shopping (MS) kutatás. A magyar nyelven fellelhető piackutatási szakirodalom ugyanakkor egyáltalán nem (Bércziné 1999, Malhotra 2001) vagy csak nagyon röviden (Hoffmann-Kozák-Veres 2000, 70. old.) foglalkozik a témával. A cikk szerzői ezt a hiányt igyekeznek pótolni, bemutatva az MS nemzetközi szakirodalmi hátterét és hazai gyakorlati alkalmazását is.

Downloads

Published

2019-10-19

How to Cite

Papp-Váry, Árpád F. and Kosztka, E. (2019) “Theory and practice of mystery shopping survey”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 67–72. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/691 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Consumer researches

Most read articles by the same author(s)

1 2 3 > >>