„Titkos vásárlók”: a mystery shopping kutatás elmélete és gyakorlata

Szerzők

  • Árpád Ferenc Papp-Váry Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar
  • Edina Kosztka Harsányi János Főiskola Gazdálkodási Szak

Absztrakt

A szolgáltatóipar fejlődésével egyre inkább előtérbe kerül (ha nem válik rövidesen elsőszámú módszerré) a mystery shopping (MS) kutatás. A magyar nyelven fellelhető piackutatási szakirodalom ugyanakkor egyáltalán nem (Bércziné 1999, Malhotra 2001) vagy csak nagyon röviden (Hoffmann-Kozák-Veres 2000, 70. old.) foglalkozik a témával. A cikk szerzői ezt a hiányt igyekeznek pótolni, bemutatva az MS nemzetközi szakirodalmi hátterét és hazai gyakorlati alkalmazását is.

Downloads

Megjelent

2019-10-19

Hogyan kell idézni

Papp-Váry, Árpád F. és Kosztka, E. (2019) „»Titkos vásárlók«: a mystery shopping kutatás elmélete és gyakorlata”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 67–72. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/691 (Elérés: 28 március 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Fogyasztói kutatások