Kutyák a reklámfilmekben
Absztrakt
Az általánosan elterjedt nézet szerint, ha a hirdető biztos sikert akar aratni reklámjával, akkor feltétlenül szerepeltet benne szép nőt, kisgyereket, vagy egy kedves kutyust. Ha azonban valóban sikeres reklámfilmet szeretnénk készíteni, a kutya önmagában nem jelent garanciát. Csak abban az esetben szabad kutyát használni egy reklámban, ha a kedves állat megfelelően képviseli a márkát. A tanulmány a reklámfilmek speciális szegmensét, a kutyás produkciókat, azok tervezését, illetve használatát mutatja be.
Downloads
Megjelent
2019-12-07
Hogyan kell idézni
Nagy, S. és Papp-Váry, Árpád F. (2019) „Kutyák a reklámfilmekben”, Marketing & Menedzsment, 37(3), o. 22–29. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1484 (Elérés: 22 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Totális marketing