Dogs in Advertising Spots
Abstract
Az általánosan elterjedt nézet szerint, ha a hirdető biztos sikert akar aratni reklámjával, akkor feltétlenül szerepeltet benne szép nőt, kisgyereket, vagy egy kedves kutyust. Ha azonban valóban sikeres reklámfilmet szeretnénk készíteni, a kutya önmagában nem jelent garanciát. Csak abban az esetben szabad kutyát használni egy reklámban, ha a kedves állat megfelelően képviseli a márkát. A tanulmány a reklámfilmek speciális szegmensét, a kutyás produkciókat, azok tervezését, illetve használatát mutatja be.
Downloads
Published
2019-12-07
How to Cite
Nagy, S. and Papp-Váry, Árpád F. (2019) “Dogs in Advertising Spots”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 22–29. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1484 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
Total marketing