Marketing implementation

Authors

  • István Piskóti Miskolci Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

A marketing-koncepciókról, a sikerstratégiák kereséséről évtizedek óta gazdag szakirodalommal rendelkezünk, számtalan elemző tanulmány, módszertani szakkönyv született, ezek többsége empirikus tapasztalatokra, kutatásokra is épült. A legjobb elgondolások, stratégiai tervek esetében is ugyanakkor rendszeresen találkozunk a megvalósítás, a marketing realizálásának nehézségeivel. Egyre gyakrabban állapítható meg, hogy eredményes, körültekintő elemző, tervező munkára épülően sem érvényesül a kellő következetesség a megvalósításban.

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Piskóti, I. (2019) “Marketing implementation”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(4), pp. 11–14. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1750 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Hungarian Marketing Workshop 2000