Marketing communication of the corporate social responsibility in the automotive industry: for whom, how, and with which instruments? Anyway - is mobility maintainable?

Authors

  • Rita Lukács Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet; Braun & Partners

Abstract

Hogyan tovább? Előbb-utóbb eljön az az idő, amikor választ kell adni erre a kérdésre. Hiszen, ha huzamosabb ideig folytatja az emberiség jelenlegi életmódját, akkor egyrészt nem lesz mit átadni a következő generáció számára, mivel tönkretesszük a Földet, másrészt viszont nem lesz kinek átadni bolygónkat, mert az emberiség képes (és hajlamos) önmaga elpusztítására. A környezet és a társadalom iránti felelősség azonban nem csupán a kormányzatok feladata, a társadalom minden tagjának, így a vállalatoknak is ki kell venniük a részüket az egyre súlyosabbá váló problémák megoldásában.

Downloads

Published

2019-12-05

How to Cite

Lukács, R. (2019) “Marketing communication of the corporate social responsibility in the automotive industry: for whom, how, and with which instruments? Anyway - is mobility maintainable?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 39(4-5), pp. 28–39. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1390 (Accessed: 22 July 2024).

Issue

Section

Environmentally sounded corporate management