The department of Marketing and Management introduces

Authors

  • László Dinya Károly Róbert Főiskola Marketing és Menedzsment Tanszék, Gyöngyös
  • Antalné Tamus Károly Róbert Főiskola Marketing és Menedzsment Tanszék, Gyöngyös

Abstract

A Marketing Oktatók Klubja 2007. évi konferenciája kapcsán arra kértük a szervezőket: mutassák be tanszékük munkáját, kutatási eredményeit. E cikk a Károly Róbert Főiskola Marketing és Menedzsment Tanszékének életébe, a marketingoktatás és -kutatás aspektusaiba enged betekintést Dinya László és Tamus Antalné tollából. A következő oldalakon pedig egy-egy munkatárs tanulmányát közöljük.
(Az M&M szerkesztői.)

Downloads

Published

2019-11-02

How to Cite

Dinya, L. and Tamus, A. (2019) “The department of Marketing and Management introduces”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 41(4-5), pp. 40–43. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1297 (Accessed: 16 February 2025).

Issue

Section

Researches of Károly Róbert College, Gyöngyös