Image of the country of origin I.

Authors

  • Erzsébet Malota Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

A németek precíz gépeket, az olaszok divatos cipőket gyártanak, a franciák a bor és a gasztronómia terén verhetetlenek, az angolok pedig a ruhadivat terén iránymutatóak. Ezt szinte mindenki tudja... Ám a termékeken feltüntetett országeredet vajon milyen közvetlen vagy közvetett hatással van a fogyasztói döntésekre? A származási hely mennyire sorolható a külső terméktulajdonságok közé? A tanulmány ezekre a kérdésekre keresi a választ.

Downloads

Published

2019-11-12

How to Cite

Malota, E. (2019) “Image of the country of origin I”., The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(4), pp. 49–60. Available at: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1129 (Accessed: 21 November 2024).

Issue

Section

M&M mix

Most read articles by the same author(s)