A marketing újragondolásának lehetőségeiről - „Rethinking Marketing”
Absztrakt
Az elmúlt évtizedben a marketing újragondolása legalább három fontos könyvnek adott témát (Brownlie et al. eds, 1999; Walle, 2001; Hâkansson et al., 2005). A Douglas Brownlie és társai által szerkesztett kötet jellegzetesen a kilencvenes évek terméke, amennyiben olyan tanulmányokat tartalmaz, amelyek a marketing újragondolását a posztmodernista megközelítés alapján látják célszerűnek elvégezni. A tanulmányok a marketing filozófiájától az oktatásig feszítik ki a gondolati ívet.
Downloads
Megjelent
2019-10-19
Hogyan kell idézni
Fojtik, J. (2019) „A marketing újragondolásának lehetőségeiről - »Rethinking Marketing«”, Marketing & Menedzsment, 40(5-6), o. 4–9. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/683 (Elérés: 21 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Marketingelmélet