Húszéves a Magyar Marketing Szövetség

Szerzők

  • János Fojtik Marketing & Menedzsment

Absztrakt

A Magyar Marketing Szövetség 1990. december 3-án alakult meg országos szakmai, érdek- védelmi szervezetként. Folyóiratunk is kötelességének érzi, hogy megemlékezzék erről az évfordulóról, ezért ebben a számban körkérdést intéztünk a szövetség volt és jelenlegi vezetőihez. A kérdések és a válaszok alant olvashatók.

Downloads

Megjelent

2019-10-01

Hogyan kell idézni

Fojtik, J. (2019) „Húszéves a Magyar Marketing Szövetség”, Marketing & Menedzsment, 44(3), o. 74–78. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/446 (Elérés: 10 október 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Húszéves a Magyar Marketing Szövetség

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 4 5 > >>